Återbetalningspolicy

RETURER

—-

Vår försäkring gäller i 14 dagar. Om det har gått 14 dagar sedan du köpte varan kan vi tyvärr inte erbjuda dig återbetalning eller utbyte.

För att vara berättigad till retur måste varan vara oanvänd och i samma skick som när du fick den. Den måste också vara i originalförpackningen.

Många typer av produkter kan inte returneras. Förgängliga varor som mat, blommor eller tidskrifter kan inte returneras. Vi tar inte heller emot intima eller sanitära produkter, farliga produkter eller brandfarliga gaser eller vätskor.

Andra föremål som inte kan returneras:
* Presentkort
* Nedladdningsbar programvara
* Vissa hälsoprodukter och personliga produkter

För att kunna returnera måste du visa upp ett kvitto eller ett inköpsbevis.

Vänligen återlämna inte ditt köp till tillverkaren.

Det finns vissa situationer där endast en del av pengarna återbetalas: (om tillämpligt)
* Böcker med uppenbara tecken på användning.
* CD-skivor, DVD-skivor, VHS-kassetter, programvara, videospel, band eller vinylskivor som har öppnats.
* Alla föremål som inte är i originalskick, är skadade eller saknar delar av skäl som inte beror på ett fel från vår sida.
* Alla varor som returneras mer än 14 dagar efter leverans.

Refondering (om någon)
När vi har mottagit och inspekterat den returnerade varan skickar vi ett e-postmeddelande till dig för att bekräfta att vi har mottagit den. Vi kommer också att informera dig om vårt beslut att godkänna eller avslå din begäran om återbetalning.
Om din begäran godkänns kommer din återbetalning att behandlas, och en kreditering kommer automatiskt att tillämpas på ditt kreditkort eller din ursprungliga betalningsmetod inom ett antal dagar.

Sena eller uteblivna återbetalningar (om några)
Om du ännu inte har fått din återbetalning, vänligen kontrollera ditt bankkonto igen först.
Nästa steg är att kontakta ditt kreditkortsföretag eftersom det kan dröja innan återbetalningen officiellt bokförs.
Därefter kontaktar du din bank. Det krävs ofta en viss handläggningstid innan återbetalningen bokförs.
Om du fortfarande inte har fått din återbetalning efter att ha genomfört alla dessa steg, vänligen kontakta oss på info@wok-group.com

Sålda varor (om det finns några)
Endast varor med ett listpris kan återbetalas. Försäljningsvaror kan tyvärr inte återbetalas.

Byte (om tillämpligt)
Vi ersätter endast en vara om den är felaktig eller skadad. Om du i så fall vill byta ut den mot samma vara, skicka ett e-postmeddelande till oss på info@wok-group.com och skicka varan till den angivna adressen.

Gåvor
Om den returnerade varan identifierades som en gåva vid inköpstillfället och skickades direkt till dig, kommer du att få en gåvokredit som är lika stor som värdet av din retur. När vi har mottagit den returnerade varan skickas ett presentkort till dig.

Om varan inte identifierades som en gåva vid köptillfället, eller om gåvogivaren föredrog att ta emot varan först och ge dig den senare, skickar vi en återbetalning till gåvogivaren, och han eller hon kommer att veta att du har returnerat varan.

Sändning
För att returnera en vara måste du skicka den till den angivna adressen.
Du ansvarar för att betala dina egna fraktkostnader för att returnera din vara. Fraktkostnaderna återbetalas inte. Om du får en återbetalning kommer returfraktkostnaden att dras av från den.

Avhängigt av var du bor kan det ta olika lång tid innan du får din utbytta produkt.

Om du skickar en vara som är värd mer än 1000 SEK bör du överväga att använda en leveranstjänst som gör det möjligt att spåra försändelsen eller köpa leveransförsäkring. Vi garanterar inte att vi kommer att få varan du returnerar.

RÄTTELSE

När vi har tagit emot och inspekterat den returnerade varan, Vi skickar ett e-postmeddelande till dig för att bekräfta att vi har mottagit det. Vi kommer också att informera dig om vårt beslut att godkänna eller avslå din begäran om återbetalning.
Om din begäran godkänns kommer din återbetalning att behandlas och en kredit kommer automatiskt att tillämpas på ditt kreditkort eller ursprungliga betalningsmetod inom ett antal dagar.

Jag har inte fått min återbetalning, vad ska jag göra?

Om du ännu inte har fått din återbetalning bör du först kontrollera ditt bankkonto igen. Kontakta sedan kreditkortsföretaget eftersom det kan dröja innan återbetalningen bokförs officiellt.
Kontakta sedan din bank. Det krävs ofta en viss handläggningstid innan återbetalningen bokförs.
Om du fortfarande inte har fått din återbetalning efter att ha genomfört alla dessa steg, vänligen kontakta oss på : info@wok-group.com